Läsarfråga - så ställer Liv sig till droger

Jag har alltid blivit uppfostrad så att, ta droger är det värsta man kan göra och att man hamnar i helvetet ungefär!

Jag hatar droger. Kort och gott.
Aldrig rört det i hela mitt liv och kommer aldrig göra. Och det skulle definitivt aldrig komma innanför min dörr!

Jag har förutfattade meningar om knarkare, JA det har jag.
I min (fantasi)värld ser knarkare ut som skit. Inga tänder, sår överallt, inget hår, skitna kläder, inga hjärnceller, hemlös, jaaa.. Ungefär som en uteliggare fast värre.

Inte konstigt jag tog de som en hemskt förolämpning! Så hemskt att folk kan Tro det om MIG. Ni som känner mig hoppas jag vet bättre om mig.

MEN det har faktiskt visat sig på senare tid att folk jag känner faktiskt HAR drogat. Blitt jätte chockad för de märks inte på dom. Kanske bra att jag inte visste något innan jag lärde känna dom, då hade jag kanske inte tyckt om dom lika mkt ;)
Eller kanske till och med tagit avstånd.
Bara för den sakens skull.

Men i dagens samhälle har det tyvärr blivit så himla vanligt.
Jätte tråkigt är det och folk ser de tyvärr inte lika allvarligt längre.
Jag vet inte heller om jag känner någon som gör de, isf får dom sköta de där själva och inte blanda in mig i de där.

Sen e de ju ändå upp till var och en så klart. Men oavsett så e man DUM.

Det är ändå skillnad på att bruka och missbruka.
Men man e fan lika jävla dum ändå för Gränsen mellan där är hårfin!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?