Hur går de med min diet egentligen?

Jo de gick fan as bra fram tills for typ 2-3 veckor sedan.
Da borjade jag slarva lite med att fylla i min app och efter ett tag fyllde jag inte i den alls.
Typiskt att ga all in ett tag bara!

Men Jag larde mig vad jag kunde ata och vad inte.
Utesluter all pasta, ris och potatis. Inte onodigt fett osv.
Jag tillater mig sj att ata lite gott pa helgen. Det tycker jag funkar bra.
Ngt maste man kunna unna sig nar man tranar som jag :)



Jag gick ner ca -4.5 kg pa 4-5 veckor.
Och jag gar inte upp igen!
Jag haller mig dar och de e de som e sa bra med denna metoden :)
(har inte fatt tummen ur o anvanda mattbandet)

Men nu blir hard diet i 4 veckor till! :)
Sen ska jag vaga kroppen hos dietisten igen.
Om allt ser likadant ut som forsta ggn kmr jag nog tappa hoppet helt!

Traningen har jag fatt till skit bra.
Hardtraning pa veckorna (4-5 ggr i veckan) och 1-2 dagar i veckan tranar jag 2 ggr om dagen.
Mest cardio men oxo styrke.

Nu ska vi mista ca 4 kg till :)
Jag har nollat min profil i appen sa jag borjar pa helt ny kula :)
Ska ata ca 1200 kval per dag och pa denna bilden e sedan i mandags.
Sa mkt kalorier hade jag kvar att ata efter min traning :)




 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?