Hej bloggen !

Ligger i sängen nyduschad på vårt otroligt glamorösa hotell i Åmål :)
Jobbar vettni. Slutar imorgon vid 10.
Väldigt skönt. Då laddar vi inför en ny
Hård träningsvecka :)

Är väldigt trött, varit en ganska intensiv helg och halv dålig sömn.

Förresten! Började på Tatueringen igår :) satan vad ont och satan vad klen jag verkar vara haha . Och kan inte sova på den sidan i natt heller aj aj...
Har mkt kvar så den e långt ifrån klar.
Tror inte jag säger vad för ngt för de finns ganska många copycats här ;)

Farligt att ha så här tråkigt. Hittar massa fina klänningar jag VILL haaa!
Minns ni den jag beställde från Halens jag inte tyckte om och skulle skicka tebax? Jag trögfan själv väntade för länge m de så de vart för sent :/ så den hänger så fint där i garderoben....
Men Peter gillade den faktiskt så den får allt hänga m till Rhodos :)

Saknar min sambo redan <3

Sov så gott raringar







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?