God morgon bloggen!

Ligger i sängen och drar mig med pusen på magen.
Varför är det dåligt väder idag när jag inte börjar jobba fören kl 17??
Hatar att jobba så här för träffar aldrig min älskade sambo då ju :(

Hur i helvete kan jag vara så himla hungrig alltid på morran när jag vaknar?? Gud magen bara skriker.
Jag är en riktig frukost människa !

Och åt ju igår kväll efter jobbet.
Älskling hade ordnat mat tills jag kom hem vid 22.30 :))
Ja jag vet att man inte ska äta så sent eller strax innan man lägger sig men jag höll på att dö av hunger haha






Josefin

hej!



Jag undrar lite över ditt jobb, vad har du för arbetstider ungefär? om man har sambo är det väldigt slitigt då? om man jobbar knasiga tider tänkte jag...



URL:


Johanna Behrendtz

äter jag sent på kvällen är ja väldigt hungrig på morgonen!



URL: http://Behrendtz.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?