FITTKVÄLL - Liv e knarkare ???

Gårdagens party var fan katastrof, FÖR MIG. Tror säkert många andra hade ganska trevligt.
Men när nån annan kommer och styr och ställer hemma hos mig och hotar mina gäster. Fan inte okej och då uttalar jag mig om de!

Var på fitthumör och trött så jag sa att jag skiter i krogen för att jag var trött.
"du kanske rökt lite för mkt?"
"nej jag e ingen rökare, usch..."
"du har väldigt stora ögon"
."VAfan säger du ... Jag röker inte ens vanliga cigaretter?!!"

Allt med lagom stöddighet och attityd.
Detta var i mitt eget hem ... UUUT!!
Va fan tänkte egentligen denna människan som då va hemma hos oss... Hemma hos knarkare??

Tog riktigt jääääävla illa upp, de va de värsta nån sagt t mig EVER.
Jag har väl stora ögon då???
Tittade mig i spegeln sen och puppilerna var inte stora??

Jag har ALDRIG rört nått sånti hela mitt liv!! Och kommer ALDRIG göra!!
Nått sånt skulle ALDRIG komma innanför min dörr!!




Therese

Men va fan??

Vem sa det?! Usch!!!!

Nää sån skit ska man fan inte syssla med, bra Liv!!

Synd att jag inte kunde vara med igår, men jobbade/jobbar nu..

Vi får tat en annan dag ist :)

Kram



URL: http://thessenk.blogg.se/


Jessica Blom

människan kanske borde kollat upp att det är en myt med stora ögon när man rökt. skulle nog mer tippat på små ögon isf! hälsa peter.



URL: http://jessicablom.blogg.se/


Anonym

Så du ser ner på folk som

Håller på med droger? Eller är det bara inget du skulle hålla på med?



URL:


Anonym

Svara då, är du emot alla som håller på med droger?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?