Dagens 1a gympass - Yogatönt

image description

Kanner mig som en yogatont i detta linnet.
Men himla gott nar man kanner sig uppblast.
Gud vad godissugen jag e under dessa perioder.

Nu ska jag fa i mig lite mat... jaaaa inte det mest kalorisnala
direkt men behover mkt energi sa jag klarar nasta gympass ikv.
Jag har insett att nar man tranar som jag sa behover kroppen
energi, asså kalorier.
Jag ser numera till att fa i mig de kalorier jag ska.
Delvis for att det gar sa himla mkt battre pa gymmet da
samt att jag inte ar illamaende hela tiden eller huvudvark
eller TROTT. Som jag var nar jag gick pa min harddiet.
Jag gar fortfarande pa den men och jag ater det jag skall.
Inte de dar "sa lite kalorier som mojligt" det slutade ju med
att jag fick i mig ca 600 kcal per dag!



Ps. VRF e de alltid sma brudar som glooooooor









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?