Cancern - igen !

I Nyhetsmorgon handlade det just om detta. Där handlade tex om sabina som dog av malignt melonom, en hudcancer typ som även min pappa dog av.

Sök på Google SABINAS KAMP
Så får ni läsa nått hemskt :(


Och detta är ärftligt. Främst hos oss som är rödhåriga och blir solbrända.

Just drf är det förbjudet för mig att sola solarium (jag gör de ibland ändå, förbannat!)
Jag har oxå gått regelbundet på Koll hos HUD här i Uddevalla. Men slutade gå för ett par år sedan då dom inte såg något misstänkt.
När jag föddes hade jag ett fult födelsemärke i svanken. Doktorn ville inte ta bort de fören jag var 8-10 år då kroppen vuxit mer. Men då hade ju precis min pappa dött av just ett sånt födelsemärke. Så mamma vägrade vänta. Dom tog bort märket när jag var bebis. Efter op när vi var på parkeringen så sprack ärret!!!!
Det bara sprutade blod, dom fick springa in och sy akut utan bedövning. Aj aj tur jag inte minns nått ;) de va väl ungefär så här de gick till mamma?








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?