Avbokat plåtningen i helgen :/




Ja då va de gjort... Nu har jag avbokat lördagens plåtning.
har sugit på denna karamellen länge.
Detta har varit planerat väldigt länge och jag har haft riktigt ont
i magen ska jag säga er.
Varför har jag haft det egentligen?
Men så här är det nästan varje gång inför en plåtning,
även om jag känner fotografen eller inte.
Får änna en konstig ångestkänsla så fort jag tänker på att fotas...
Ont i magen som fan inför varje gång....
Dock känns det skit bra efter varje gång!

Denna gången var det en ny fotograf, jätte duktig. 
Men det har inte med saken att göra.
Insåg lixom nyss att vrf fan håller jag på om jag får
sån ångest och ont i magen av det?

trivdes sjukt bra framför kameran en gång i tiden.
Men den känslan försvann, vi vet varför..


Hade vart gott med extra cash nu innan resan men man kan
ju inte bara göra det för pengarna, eller?
Är det kanske någon modell som läser min blogg som
känner igen sig?? Lr är ni super exalterade inför plåtning
varje gång?
Nu sa jag modell, inte nån med hemmatagna-wannabe-bilder :)
*****RADERAT*******skrev änna ett par rader till om den saken ^^














NAMN
 

MAIL


URL





Spara?