Hur en kvinna ska se ut eller inte ska se ut

Har blivit så jävla betydligt i dagens samhälle å jag e trött på skiten.

Men det finns ju önsknignar om hur en själv vill se ut å jag vill inte se ut 
som henne på bilden. Jag tycker de e så okvinnligt.
Dock är fit en helt annan sak för mig.
MEN man ska INTE påstå att detta är svensk avundsjuka för
de handlar absolut inte om den saken, det handlar om smak!
Alla tycker vi olika å tur e väl de!
Men tänk vilket arbete bakom denna kropp och se de självförtroendet hon
visar upp, hon har nog nått sina mål. Good for her! :)





ps. det går att kommentera nu! Tack blogg.se






Anonym

Hon var väldigt fin i ansiktet, men jag håller med dig.
Jag skulle INTE vilja se ut som henne, men men. Turen är ju att alla tycker olika ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?