Det här skriver jag jävligt förbannad

Har haft en jätte trevli kväll ute men mer om de senare.
Anledingen till att jag sätter mig å bloggar så här efter krogen
är för att jag blir så jävla frustrerad...

Låt mig börja med att jag öerhuvudtaget inte är Nazist eller Razist
eller vad de nu fan heter...Jag känner många av varje slag.
MEN varje gång jag går hem från krogen ensam så tro fan de e ett
gäng äckelfittor här i Uddevalla som trakaserar en!
Alltid e de ett gäng utlänningar som håller på å trakaserar varje tjej
som går förbi. Frågar nånting sket töntigt å så fort man inte svarar eller
ger nån positiv respons så e man en jävla fitta/hora med mera med mera...
Denna gången var jag NÄSTAN så full att jag sprang fram å gav han
en käftsmäll för de förtjänar verkligen dessa.
Men jag gjorde de ihte ändå för jag bryr mig såpass lite för att ge dem mer
än ett ögonbryn!


Snälla jävla idioter , uppför er annars dra hem te ert jävla land!!

ps. låt mig återigen påminna om att jag överhuvudtaget inte är
razist eller nazist/ ngt liknande men de e väl jävligt konstigt att
varenda grej som råkar hända mig e by utlänningar här i uddevalla??

 

God natt!!

 




Janina

Förstår precis!!! Fy för folk alltså. Ja asså det är massa jag skulle kunna skriva här nu, men bäst å kanske inte skriva allt för mycket. Men ja, förstår exakt va du menar! Störda människer..



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Anonym

Förstår dig till fullo!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?