Det är dags för en Hiss och Diss !






- Så hett att va brun! 
Bara känslan att man e snyggare å fräschare, ooh la la.
Vill du oxå bli brun? Kontakta mig. Special price only for you ;)
MEN akta er för att inte bli för bruna, inte snyggt!
Här e bild ifrån Rhodos där va ja änna på gränsen haha.
men tack vare detta kunde jag vara i solen utan att bli sönderbränd
som jag annars alltid blir. Underbart!
Här var jag ju brunett oxå men hade jag vart blond, som nu, 
hade jag bara sett ut som bajs.










 

- Ni kanske kan gissa vad jag dissar?
Överdrivet förstorade läppar så klart!
Varför vill man se ut som en anka xD
Säger absolut inget om att förstora dom,
men att förstora för mkt är hemskt.
Jag har ju själv gjort det två (?) ggr och 
funderar på att göra det snart igen. 
Men naturligt ska de va!


 
 



Terez

Vad har du för hemligt solbrun recept?!
Ge mig! :-)



URL:


Nettan

Ja vill bli brun, säljer du barbiesprutor? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?