deprimerande tider



Så här ensam har jag inte känt mig på länge.
min andra hälft åkte nästan direkt när han kom 
hem från jobbet. Tur att ngn fortfarande har ett liv...
för så känns de verkligen just nu, vart tog mitt liv vägen??
Jag har inte sminkat mig på flera dagar och jag har inte
borstat håret sen jag tvättade det häromdagen och bor i
mina mjukisbyxor. De e nog drf han inte vill va me mig...

Haaallååååå Var e Livs liv? kom tillbaka...
Konstig känsla inombords,.. MEN de e väl bara lunginflamationen
och lingonveckan som spökar med mitt inre....

Hur dum får man va å sätta på Melissa Horn nu??
Usch påminner om gamla tider.

Dessutom skrämmer det mig att inte jobba på nästan fem veckor!
Det har aldrig någonsin hänt sedan jag tog studenten.
Hur ska detta gå...
Får inte ens vara i solen för den här j-vla pencillinet..


 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?