Vet ni Vrf ALLA tog åt sig av mitt inlägg ...

img_0073 (MMS)

Vet ni Vrf ALLA tog åt sig av mitt inlägg om finnar? För att ALLA får finnar, självklart! haaaaaallåååå  fyfan vad tråkiga ni e!!! Ni kan väl ta de med en klackspark?? Jiisseesss, ni kan väl skratta MED mig eller ÅT mig. Helst ÅT mig för de e de som e meningen!! Det där med att va helt sig sj i bloggen va lite halvtråkigt, drf spelar jag er ett spratt ibland. Ni som känner mig sitter nog och garvar ihjäl er när ni läser ibland. Så som vi fick ett gott skratt här hemma igårkväll ;) Jag har sj haft problem med finnar när jag var i mina tidiga tonår (d vet dom som känt mig såpass länge)  men de försvann när jag började med ppiller (ppiller is da shit)  men då fick  ja en jävla röv istället,  hört att man kan skylla på ppillrena för de? Jag bryr mig verkligen inte om nån kompis har finne eller inte Haha för jag är precis som dig dig dig dig och dig.  Vi e så jävla självupptagen så jag bryr mig bara om hur jag själv ser ut. Det är som det där med stranden. Du behöver inte oroa dig för hur du ser ut för att alla andra bara tänker på  Hur dom själva ser ut. Fattar ni vad jag menar? Håller ni med?




Janina

Åh vilken tur att du skoja... För jag har nog en finne när vi ses. "å det är ju roligt att du skäms då!!" haha ;) skämt å sido. :)) Btw: fixar du in mig på mortens då eller? ;)



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?