tjejer med finnar



Så himla vidrigt med folk som lägger upp bilder på sig själv med
typ värsta finnen i fokus. usch, eller e d bara jag som tänker på det?
Jag googlade finnar (det skulle jag aldrig gjort!!)
istället lägger jag upp en bild på mig med en finne.
Den är några veckor gammal och jag har inte lagt upp
den just pga finnen!!

Ni kanske ska börja ta hand om hyn eller sluta ta bild på dom iaf, uuuääkk!









Anna Den Bästa Siljeberg

Hur gör man för att få bort finnar. Typ nått spec medel?:)



URL:


Sara

Seriöst?? Är du helt väck eller?! Det finns människor här i världen som lider av att aldrig kunna bli av med sina finnar. Jävligt okunnigt av dig att skriva att man skulle vara oren för att man har finnar! För som de flesta vuxna vet så har inte finnar ngt att göra med oren hy, utan talgkörtlarna i huden, ingenting man kan göra åt! Jag själv äter receptbelagd medicin för min acne och det gör mig sjukt förbannad att ngn ens kan med att yttra sig! Stackars dina vänner som skulle råka ha en finne när de umgås med dig, kul att veta att en kompis äcklas av en..



URL:


Janina

haha liv detta inlägg va inte okej för sara... :p

men för att säga till dig sara, så är det skillnad (tycker jag) på om man lider av acne. jag skulle inte heller vilja lägga upp en bild på mig själv om man ser en finne tydligt. men hade jag haft problem med acne, å haft fullt med finnar hela tiden så hade jag ju fått acceptera det. eller hade jag det? x) mja på ett annat sätt iallafall tror jag.



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


Sara

Jag har inte finnar hela tiden och jag har ju som sagt medicin och som tur är så hjälper de! Men jag har haft mkt finnar och känner stor sympati för de som har dessa problem. Ni som inte haft så stora problem förstår nog inte hur jobbigt det är och vilket slag i ansiktet det är när någon skämtar om det. Precis som om man skulle skratta och förnedra någon som ha ett funktionshinder - man kan inte hjälpa det! Och seriöst, om DU skulle ha finnar i hela ansiktet 24/7 så skulle du definitivt få vänja dig och acceptera det, vilket du vill eller ej!



Läser din blogg Liv för att du bjuder på dig själv, delar med dig av tankar och för att du vågar vara personlig! Jag bryr mig varken om dina finnar eller ngt annat ytligt! :)



URL:


Liv svarar

Sv: Sara läs inlägget ovan. Jag har haft jätte problem så jag vet hur de känns! Men det är jag och mina pikar hela tiden. En tjej hade lagt upp en bild på sig med värsta finnen i fokus o jevlar vad hon trodde sig. DÄR har ni svaret Vrf jag skrev så.

O då slog de mig att jag inte hade lagt upp den bilden ens bara för den finnen :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?