Tankarna tar överhand





Kroppen är full av hormoner och turbulens.
Förut idag började jag gråta för att jag e så
jävla ful och missnöjd över mig själv.

Inte nöjd för nånting, och jag vet själv att oavsett
vad jag ändrar så kommer jag ändå aldrig vara nöjd.
Oavsett hur många kilo jag lyckas tappa så kommer
det inte räcka så.
Men jag hoppas så klart det hjälper en bit på vägen.
Det är därför jag gör ett tappert försök, även om mitt
blodsocker hoppar upp och ner hela tiden...

Jag ska säga er en sak... jag är så himla avundsjuk på
ni som är nöjda med er själva...det måste kännas underbart!
Ni slipper antagligen ha de dära tankarna som jag har i
mitt huvud hela tiden.

Ps. Detta är min blogg och min dagbok. 
Här skriver jag mina tankar och allt som faller mig in.
Jag vill inte ha nån medömkan och detta ska inte tas
som nått "åååh stackars mig-inlägg"
Det är inget av det som är meningen, man behöver bara
skriva av sig ibland.

Förövrigt, är jag jävligt nöjd med livet



Therese

Jag lovar dig Liv du har en grym kropp och ett otroligt fint ansikte!! Jag skulle gå över lik för att få din kropp!!

Detta kanske inte hjälper men jag hoppas att du tar åt dig!

Be strong girl!! :)



URL: http://thessenk.blogg.se/


Liv svarar

Tusen tack Therese det betyder jätte mkt!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?