Oh My god oh My mother fucking god

Igår på jobbet slängde jag av Sju pers för att de inte ville betala.
Utlänningar, surpriced?
I Sverige måste man betala för sig, jag vet inte hur ni har det i erat jävla land men??
Jag är inte razist överhuvudtaget men det är väl märkligt att det så ofta är problem med dem??

Igår när jag åkte civil till Gbg dök två av dom upp igen. Polis tillkallades osv efter mkt om och men.
Hjälpte så klart kollegan o jävlar vad arga vi va. Tror ni dom hade mkt respekt för mig när jag stod o skrek på dom i mina rosa uggs??
Skönt med så mkt stod från alla andra resenärer.
IAF, de gjorde vi bra ;))




Pixxxie - 30 åriga bloggmamman

Hej cutie.. =D Nej hon e inte från trakterna, det kanske står på hennes blogg vart hon bor.. Tror stlmn eller nått.. :) Hoppas plåtningen gick bra snygging.. Puss



URL: http://pixxxie.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?