Läsarfråga

Hur hade du gjort/reagerat om din dotter
ställde sig lättklätt framför kameran som du?




Svar:
Detta e självklart något jag har funderat på innan.
Men jag har kommit fram till den slutsatsen att .... om hon
inte är myndig så hade jag inte tillåtit det.
Men om hon hade åldern inne då finns det inte så mkt jag
har att säga till om.
Men jag hade kanske gjort klart för henne att det är en
jävla skit bransch och man skall verkligen veta var man har
sig själv annars kan man hamna i helt fel händer, sånt man
kan ångra sen.
Däremot hade jag velat ha den relationen med min dotter
att vi kan prata om det. Jag kanske till och med hade kunnat
hänga med henne och se om det är bra fotografer och bra folk.
Men hade gärna velat ha sä mö kläder påna som möjligt :)











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?