kom igen, hjälp mig nu!




Försvinn, tack!
Finns det någon som kan förslå nå riktigt bra övningar för innanlåren?
Jag har helt säkert nått tränings freak som läser min blogg ;)
Eller ah, man behöver nog inte ens va nått freak för o veta de :S
På gymmet finns det inte en enda maskin för de, illa.





Annieeee

Att inte träna dom alls ;)



URL:


emma

Vi tjejer kan inte punkt träna som killarna kan, så träna

Hela kroppen och så försvinner det tillslut :)



URL:


Anonym

Kanske "kissande hunden"-övningen. När man står på alla fyra och lyfter upp ett ben i taget åt sidan? Om du förstår hur jag menar :p

Eller är det enbart en rumpövning kanske?



URL:


elma pink

vilket gym går du på?? på sportlife finns nån sån grej som man har typ mellan låren och trycker utåt..kan det vara sån??lite dålig beskriving kanske men vette fan hur jag ska beskriva den haha



URL:


Anonym

Det finns inte ngt speciellt knep att då bort dom....När man går ner i vikt så försvinner dom av sig själv...



URL:


Anonym

tjo liv jag har en skit bra övning att tipsa om.

i cabel maskinerna så tar du en sådan där kardborregrej och sätter på vristerna och gör olika övningar både inåt och utåt,bakåt och framåt!

lovar att den är grym!!



URL: http://www.vickyofsweden.se


Anonym

Det går inte att punkt-träna oavsett om man är kille eller tjej. Så ät mindre pizza och marängsviss samt träna bättre. Så ska du se att dom försvinner.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?