Just nu

Gött sleten efter 12 timmars arbe.
Snälla ta mig hem, typ nu?
En sak e änna säkert att ja inte pallar träna idag. Ska x2 imorgon ändå. Men märkligt att man ändå får dåligt samvete :/ Vila kroppen e ju nått man måste göra oxå, eller?

Just nu tror jag att jag håller på å PISSA på mig snart asså!! Jäkla skit när toa ombord inte funkar. De e fan farligt.
De va ju antagligen så jag fick njurbäckeninflammation i våras :/


Ps. Jag e helt fixerad i kalorier nu, räknar och undersöker hela tiden.

Vet ni tex hur mkt kalorier de e i mjölk?? Gudars nu dricker jag mer vatten.
Men hallå jag har alltid lärt mig att mjölk e supernyttigt!
Ajja nu har jag ett visst antal kalorier att ha i mig på en dag.




Anonym

Yes det är 40, nästan samma som i cola. Men med nyttigare ämnen, fast mer fett.



URL:


Janina

Ja det har en alltid hört att det ska vara nyttigt.. Jag dricker vatten till allt, även frukost. :p Eller ibland unnar jag mig ett glas juice.

Men jag va oboyfantast förr, men sen när jag insåg hur onyttigt det egentligen är så va det bara stopp. :p



Samma som med smör... En "bekant" slutade helt å hållet med smör och fikabröd, och rörde sig inte mer än vanligt, å han gick ner massa i vikt. (kommer inte ihåg hur mycket det va men)



Så smöret har jag också minskat på. :) Kan va ett tips om du nu vill gå ner i vikt. :)



Pöss å kram



URL: http://auroraamilia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?