Fyra tips mot att sluta småäta

1. Håll dig sysselsatt! Då blir det aldrig att du tänker på det. Sitter du bara hemma någon kväll? Städa eller vad som helst!

2. Tugga tuggummi!! Ibland nöjer sig kroppen med att ha något i munnen som smakar gott.

3. Okej vill du absolut ha något så ät frukt, se för gudsskull till att det inte finns nått gott hemma!

4. Mirakelpiller, googla så får ni se att det finns massvis med olika produkter för detta. Men hjälper det? En sort jag alltid hört mkt gott om är Kromtabletter. Finns att köpa på naturapotek, ca 49 kr för 50 tabletter.
Jag har dock själv aldrig provat dom men kanske ska.



Mitt sockersug är änna helt borta nu. Vad har jag gjort? Hmm ätit nyttigt i typ tre dagar bara :)




A

De finns brustabletter i mat affären som heter viktkontroll som funkar riktigt bra tycker jag och dom kostar inte massor heller :-)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?