Får så mkt frågor om mitt ex!!

Why??

Natten till nyårsafton, var det exakt ett år sedan
den där natten... Den där natten jag aldrig kommer glömma.
Ja då var det exakt ett år sedan det tog slut.

Mkt hat och odrägligheter har det varit efter det
men numera.. önskar jag han, trots allt, all lycka i livet...

Vi pratar inte, vrf skulle vi? Kanske Gilla
nån gång på facebook men that's it..
typ vinkar om vi ses, det är ju bra.
Ändå 3,5 år av våra liv, under mina tonår då man förändras som mest.
Saknar dock hans lillasyster mkt, hon fick tex en julklapp av mig även i år :)





Nu är jag här ett år efter. världens lyckligaste tjej
med världens finaste och bästa sambo ♥
Ett välbetalt jobb jag verkligen älskar samt många
älskade vänner. Plus att jag trivs rätt bra med mig själv.

Bokstavligt... världens bästa man!
Han slutar aldrig överraska och imponera mig.
Lovar att aldrig ta dig för givet, du e för bra för o va sann ♥







Peter

Det är du som plockar fram allt som är bra hos mig, finns inget som får mig att må så bra som att göra dig lycklig.



En evighet känns för kort tid att ha dig vid min sida <3



URL:


Anna Den Bästa Siljeberg

Naww!! Saknar dig oxå<3:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?