App-tips till er som vill minska i vikt!

Min kära kollega Cicci tipsade mig idag om en suuuuperbra app!
Den heter shapeup och är gratis, det är ett program som räknar
kalorier för dig. 
Man skriver in vad man äter per dag samt hur mkt man rör sig.
Det tar lite tid att förstå sig på den men det är absolut värt
att sätta sig ner och få ordning på det.

Häromdagen övervägde jag att gå med i viktväktarna.
Det låter så himla lätt att gå ner i vikt via dem.
Men vet ni vad, dom använder exakt samma metod som detta!
Så nu jäklar skall jag vara duktig och skriva i denna VARJE dag.
Det står att om jag följer detta kommer jag nå min idealvikt
innom 9 veckor. (nej jag säger inte vad min idealvikt är)


Så nu har jag ett riktigt mål innan vi åker till Rhodos, perfekt!
Så nu har jag vägt mig och mätt mig och kommer göra det
en gång i veckan fram tills slutet på april!
Önska mig lycka till, jag behöver det ;)










Johanna Behrendtz

Lycka till! har också tänkt viktväktarna men kanske ska testa den appen ;)



URL: http://behrendtzs.se


Janina

Använde själv den appen innan jag bytte phone, mycket bra får jag säga. Och självklart önskar jag dig lycka till bruden. :) [ måste även säga att jag tycker du redan nu har snygg kropp! (: ]



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Liv svarar

Sv: tack ska ni ha!

Tack va gullig du e Janina :)



URL:


Pixxxie

Testade!! Men fy vad jobbigt att lägga in ALLTsn äter tom majskorn haha!! Tröttnade efter 4 saker.. ;P fick ju googla fram kalorier på sakerna med haha.. Kram



URL: http://www.mondoblog.se/Pixxxie


Liv svarar

Sv: Va vad snackar du om? :p den räknar ju ut kalorierna o allt sånt för dig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?