Äckliga implantat

Igår såg vi på en dokumentär om världens största bröst, som ni ser inlägget under.
Väldigt intressant.
Det handlade om en tjej som hade 4.5 liter i varje bröst. Hon var tvungen att byta ut dessa för att dom läckte ut ämne så att hennes organ svullnade.
Alltså till och med hennes hjärna och hjärta svullnade, så det var livshotande!


Hon hade sparat dessa implantat och det värsta av allt dom filmade dessa .
Man såg hur innehållet hade klumpat sig, missfärgats och man riktigt såg hur de flöt runt.
Det var det äckligaste jag nånsin sett.
Jag höll bokstavligt talat på att spy.

Tanken på att jag har plast i min kropp, som egentligen inte skall vara där får mig att rysa.
Igår kunde knappt Peter ta på dom när vi knulla för tanken att det ligger där och skaver mellan kött och muskler får mig att inbilla mig att jag har ont.
Men nej det gör aldrig ont längre, aldrig.
Tänk att min bröst muskel klippts av och sytts ihop igen. Aj aj inte konstigt att det gjorde ont.
Tre veckor efter operationen hittade jag hemma ett recept på 20 morfintabletter.
Detta hade jag tydligen fått med mig hem efter operationen, då jag var helt groggy och inte minns nånting.
Smaaaaart att mitt sällskap inte heller kom ihåg de. Så där låg jag och hade såååå himla ont i onödan.




Angelica - En föredetta Uddevallatjej numera Göteborgare <3

Vilken kanal va dokumentären på??



//Angie



URL: http://angelicakjellen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?