Tja tja bloggen!

Här har ni lite vanlig text. Ni tycker visst jag har blivit dålig på de det sista ;)

Jag jobbar super mycket nu för tiden. Företaget kom la på att jag ligger i jätte undertid på min 100% tjänst ;)
Just nu befinner jag mig mellan Göteborg och Borås. Slängde precis av två pers. Idag är jag stark och på bra humör så detta skall inte få förstöra mitt humör :)

Jag känner verkligen att Liv är tillbaka!! Den där glimten i ögat försvann där ett tag men nu e den tillbaka, ajjemänn det där lilla extra! :)
Jag är såååå lycklig traalaalaa

Är super taggad inför ett hårt pass på gymmet ikväll.! Är ska fasen brännas kalorier. Jobbar 11 h 45 min idag men icke hindrar de mig! :)


Shiiiit veckan e snart här och jag e på så jävla bra humööööör, vad hände? ;)
Oooooh sicket sötsug jag hade förut!!!
Men de va bara att halsa en halv liter vatten så försvann de :))

Puss och klem !




Pixxxie

Haha söööötnos!!! Vad duktig du är.. :) Puss <3



URL: http://www.mondoblog.se/pixxxie





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?