Såna idiotiska kommentarer

Haha jag försöker peppa mig själv här!?

Ja jag är fläskig det är drf jag tränar?
Jag tränar fyra gånger i veckan och äter nyttigt, jag är snart helt nöjd med mig själv :)

Jag har änna käkat så i mitt tidigare liv och det har ju fått konsekvenser.
Nej riktigt så illa har de inte varit men jag har levt gott helt enkelt.




Janina

Svar: Hehe Livaaan, det kan jag ju inte skriva rakt ut. :p Men den som inprincip kopierar gör det även ifrån din blogg... :p

Har du känt det själv? För isåfall vet du säkerligen vem jag menar.. :)



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


Anonym

Va va de för nån hagga som kommentera?! Hahaha! Ho kanske vill va me oss när vi tränar mage! Hahahaaaa



URL:


Liv svarar

Sv: Kaaaaan nog veta vem när du säger de så. Tart på fredag ;)



Kristin: haha de får ho mer än gärna så får vi se vad haggan säger sen ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?