Roliga erbjudanden men nej tack ;)

Oj oj. Inte tittat i mina två mail inkorgar på ca två veckor. Hmm lite att gå igenom om man säger så ;)

Kan då säga att jag inte gör event och nej jag vill inte börja strippa heller.
Jag gör egentligen ingenting längre förutom nått enskilt fotojobb :)
Förr gjorde jag lite olika bara för pengarnas skull men pengar e inget bekymmer längre så ni behöver inte lägga energi på att fråga mig.
Men klart jag blir smickrad, tack! :)

Jag blir dessutom jätte glad när jag får komplimanger om mitt hår. Att det var ett bra beslut att bli brunett :)
Har fått de förklarat för mig att det finns alldeles för många brudar med sönder blonderat hår, stora tuttar och läppar.
Och att det är dom sällsynta guldklimparna dom letar efter.
Dom som inte behöver ha den där Barbie stilen för att synas.
Jag kan erkänna jag hade skit kul som blondin men folk har inte samma förutsatta meningar om en nu :)




lisette

Det märkligaste är att det oftast är tjejer som har dom där förutfattade meningarna, dom borde ju om någon veta hur det ligger till :S



URL: http://lisettes.se


Pixxxie

Jävla snygging!!!!!!!!! ;P Borde vara kriminellt.... Puss <3



URL: http://www.mondoblog.se/pixxxie





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?