Nya bilen åt helvete

De som inte fick hända hände igår!
Fuck, haft bilen i två dagar. Hur tror ni de känns? Sen att man alltid ryker på nitlott är väl jävligt märkligt. Och att andra kan säga: vad var det jag sa (hatar dig för de Annie) min förra bil rasa ju efter en vecka.

Hädanefter har jag lärt mig det att man ska köpa bilar som e så lite pillade på som möjligt. Inte "hemmafixade" så att säga. (även om de kanske inte hade ett skit med detta och göra. Men vem vet)

Så bilen blev bärgad t verkstad igår kväll. Nu ska de fan bli ordentligt gjort!
Ska även göra en ordentlig koll på bilen.
Tänker fan inte åka runt i nått farligt.
Som tur var hände detta i låg hastighet och inga barn i bilen men om fallet var annat hade de gått åt helvete.
Tror framskärmen klarade sig ganska bra !

Och detta kommer gå på en jävla summa. Så helt enkelt kanske de inte blir nån resa för mig. Inget jävla all inklusive, inget 4 stjärnigt hotell, ingen jävla sol...
Varenda öre får gå till bilen. Jävla tur att jag inte gjorde läppar igår.

(även folk med min lön kan självklart tycka att detta tar emot)

De e ju för fan ingen skit bil jag köpt.
De e en fin bil som kostade mig mkt pengar.

Sorry för ett skit inlägg men ni kanske kan förstå lite hur jag känner?




Anonym

De är verkligen inte kul när något sånt händer. Tur att de gick bra med er. Men jag skulle nog känt att de är lite bättre när sånt händer när man precis har köpt bilen även om de riktigt segt men då är de ju inte ens egna fel lika mycke ;-)



URL:


veronica

Urk! stackare. inget kul alls det där!



URL: http://nattstad.se/virre_virus


Daniella

usch sånt e inte roligt alls:( va vare som hände då?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?