min BFF - träningsnarkoman?




Detta e min bästa vän och den är alltid med mig här hemma! :)
Går runt och dricker lite hela tiden. Du måste ha i dig 2 liter per dag.
Har vattnet just i träningsflaskan för det är bara o trycka på den så 
bara de rinner rätt ner :) 
OCH jag har alltid ljummet vatten för annars 
Får jag brainfreeze när jag halsar ;)



Gymmet x2 idag :) ville de igår oxå men de vart bara en gång :(
Blitt träningsnarkoman lr???? HAHAHAH synd att det inte syns oxå!!!



Som ni ser under har jag ju varit halvkass denna veckan så har tagit
det lugnt. Som ni ser så har jag inte lyft vikter denna veckan heller.
Liv, skärpning! Musklerna behöver stryrketräning för att få syre.
Därmed fettförbränna!!!

Denna veckan jobbar jag ganska normalt så jäklar vad här ska tränas!
Tänk vad mkt man kunde träna om man inte jobbar eller pluggar ;)
Så det är bara att tagga för en ännu bättre träningsvecka !! :D

ps. jag går till gymmet ist för att umgås med kompisar ://
Kompisarna får helt enkelt komma dit!! sesååå, börjar träna
på sportlife med er nu ;)
Wiii Kristin kanske kommer tillbaka lite denna veckan och kör lite
kondition med mig. Det kan nog tittseeen klara av ;)











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?