Melodifestivalen - måste nog flörta



Såg ni Melodifestivalen förra lördagen?
Jag kollade på reprisen, som gick när vi hade rast i skee.
Gissa vem som var glad då? ;)
Min förare var inte riktigt lika förtjust haha... eller??
satt och skratta som faen.

Men dessa tre goa personligheter gör det så himla kul!!
Så ikväll vill jag minnsan se det... men undra vad min
sambo säger då? Måste nog flirta lite tror jag ;)

En sak är säker iaf att jag måste sova lite efter jobbet i
eftermiddag. Annars deckar la jag vid kl 21.30 som jag
faktiskt gjorde igår ;) träna oxå, ja tack!

Okej nu har jag bara fem jobbiga arbetsdagar kvar tills en ledig dag!
Jag e så trött.... så himla trött!! Håll uuuuuuut..
De e fan inte alltid bra å jobba SÅ IN I.....
hur orkade jag i somras?










Marie

Så hög intensitet under så lång tid som möjligt förbränner ju mest kalorier. Vad som förbränner mest av två alternativ är svårt att säga, eftersom kroppen har tre energiförråd att ta av.

När jag började träna var målet att gå ner i vikt, jag gjorde mycket intervaller, hög puls, under 60 min. Gick ner 10 kg på några månader. Den metoden funkade för mej.



Numer ligger min kropp i ett "sparläge" när jag springer, där kroppen förbränner som minst för att orka mer. Jag förbränner alltså mindre, men under en längre tid.

Nästa vecka ska jag börja med mer intervaller igen för att bli av med ngra xtra kilo.



Men blir lätt överkurs när man snackar förbränning! Det är en djungel verkligen! :D



URL: http://petterssonm.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?