Lchf-metoden



Som vanligt sitter jag och bollar tankar i huvvet.
Skulle man kanske provat lchf metoden?
Ni säger ju så mkt bra saker med den.
och dessutom att få vara riktigt mätt...
Asså jag äter mig ju mätt nu när jag räknar kalorier.
Men inte proppmätt , så som jag gjorde innan.
och det är väl på detta viset man minskar matsäcken.?

Katrin Zytomierska gick ju ner hela 30 kg via denna metoden,
efter sin graviditet.

Men återigen, det talar ju emot allt!
Att lixom äta mkt fett!!!
Och sen gäller det ju att hålla sig där oxå...

Då tror jag nog hellre på denna metoden som, jag tror, är lättare
att hålla vikten sedan.
Ja jag är fortfarande i fullgång och räknar varje dag.
tycker det funkar skit bra!
Vågen börjar dala faktiskt, och det är ju precis det jag vill.
Måste vara att jag ändrat min träning. Ligger inte och pressar
på samma sätt längre utan kör mest Cardio. En hel del kondition.
Som jag förstår bränner mest kalorier.

På tal om detta så e de en sak till jag vill ta upp här.


Lite senare ska jag prova Cambridge metoden som kära
Emma tipsat om ;)




Ska man kanske läsa hennes bok om att bli smal???
E de nån som äger den och vill låna ut den till lilla mig? :D

ps. såg Kristin i nyhetsmorgon nu, jisses vad smal hon e.
Hennes ansikte har blitt mkt fulare nu. Hon passade nog faktiskt
med ett par extra kilon.









Anonym

Enig m dig när d gäller d m å stappa i sig fett.... Man börjar nu se skador av detta : gald besvär er mycket vanligt o man får oftare hjärtinfarkt. Er oxå dårligt för hjärnan: den fungerar inte så snabbt som deb ska. Äta riktigt o röra på sig er d enda som fungerar över lang tid



URL:


Erik Johanzzon

Asså Liv, det är inte fettet som gör att du går upp i vikt! Det innehåller massa viktiga vitaminer och mineraler som kroppen behöver, samt att du behöver en liten dos kolhydrater varje dag :)



URL:


Emelie

Jag tror mycket mer på lchf dieten än cambridge iaf. Cambridge gör ju att du går ner fort och de är ju oftast dom resultaten man vill ha.. Men sen går man nog ganska fort upp dom kg igen när man börjar äta.. Om man inte är väldigt duktig. När jag ville gå ner några kg bytte jag ut några mål mat om dagen och drack shake.. Och de händer ju saker i kroppen ganska fort men sen gäller de ju att hålla de oxå :-) lchf har jag hört funkar skit bra och jag själv ska testa den sen när jag slutat amma och drar igång med träningen m.m Lycka till iaf! :-)



URL: http://emelieella.blogg.se/


emma

Naw <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?