Jag har varit på tjockis möte!!

Fick den briljanta idéen att mäta kroppsfettet osv!
Efter lite forskande och några samtal senare fick jag det gjort.
Var på möte hos xtravaganza här i Uddevalla. En viktklubb för er som inte visste det. Möttes i dörren av en mkt trevlig kvinna med ett stort leende.

Fick ställa mig på den där konstiga vågen som knappt såg ut som en våg.
Världens största klump i magen med vetskap om att jag inte kommer tycka om resultatet.
Och mycket riktigt.....
Vi satte oss ner vid ett litet mysigt bord och gick igenom alla dessa hatiska siffror.
Som ett slag i ansiktet. Men kvinnan uppmuntrade mig och förklarade detaljerat vad allt betydde.

Jag gjorde detta för att mäta kroppsfettet osv. Detta skall jag göra en gång i månaden bara för att se att jag tränar rätt samt att detta går åt rätt håll.

MEN jag HAR gått ner, och är halvvägs till min idealvikt!!! :)
Men jag är övertygad om att min idealvikt kmr nog sjunka hela tiden.
Dumt men Vrf inte...

Flera som har påpekat att Jag gått ner i vikt men de e nästan så jag tror dom säger de bara för att va snäll ;)


Ps. För er som behöver gå ner i vikt, det finns hjälp att få!
Det är bara att undersöka lite.
Gå på möten och få stöd genom hela din resa samt hjälp med kost och träning, Vrf inte en pt?
Tänk på ditt hjärta och blodkärl






Emma, min resa till drömkroppen

Vad kostade det att gå på det mötet? Hade varit intressant:)



URL: http://emmafit.blogg.se/


Liv svarar

Sv: 100 kr :) det tar dom flesta ställen för en vägning



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?