Dieten

Är inne på fjärde veckan och det har resulterat i -3 kg. Det räcker inte. Enligt appen ska jag gå ner 1 kg i veckan.

Vissa påstår att jag svälter mig själv men det gör jag absolut inte. Jag är mätt go och glad :)
Det var första veckan det var jobbigt men sen har kroppen vant sig.

jag ska äta 1300 kalorier per dag.
Men ibland har jag svårt att komma upp i det. Jag äter i snitt 870 per dag.

Ni ser bilden på appen. Dom dagar som är en gul pil på, där har jag ätit för lite.
Dom som är gröna har jag fått i mig tillräckligt.
Dagen blir röd om jag ätit för mkt.
Det kan den ofta bli på helgen . Typ 100 kalorier för mkt om jag äter lite godis lr chips. Japp de unnar jag mig på helgen.

Jag har blitt så mkt mer medveten om vad onyttig mat är. Wow vad jag har proppat i mig kolhydrater innan!


Jag känner iaf att magen är inte alls lika uppblåst. Det måste ju vara att jag inte ätit så mkt kolhydrater, såsom pasta, potatis och bröd.

Och jag har hittat rätt i träningen, mer cardio!





Anonym

Fin mage nu Livisen!



URL:


grannkommuns tjejen

va heter appen? hade varit gött att ha en =) men den jag hade funkade ju si så där.



Och JÄVLAR vad fin du är =)

Tycker din kropp är prefekt, men man ska ju vara nöjd själv också =)



URL:


johanna behrendtz

Vad hette den appen nu igen?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?