Är Liv gravid?

Ni har frågat i kommentarerna typ tio gånger om jag är gravid! Haha

Mitt svar är NEJ
Jag är en sån som håller koll på sånt, host.
När jag tänker efter så kanske jag haft dom symptomerna det sista?
Jävligt arg, ett jävla temperament, deppig, hungrig, sugen på saker, ont överallt ....

Men ack nej det har varit en annan anledning ;)

Men nej då här ska de inte bli någge barn än inte ^^ har ju änna två Små redan ^^ drf behöver vi ju iiiinte stressa. Har ju inte ens vart tillsammans ett år.

Ni frågade även hur jag ställer mig till barn nu.
Ja asså om de skulle råka bli så, så är ändå inte abort aktuellt faktiskt. Även om det kanske inte passar in i våra liv 100% just nu så är det inte värt att avsluta ett liv för det.

Men jag vill allt ha hus först osv.
Jag vill att det ska vara planerat.


Jag har änna i huvudet haft en check lista över saker som ska vara förbockat innan barn är aktuellt och ett par av dom är ju de :)

Båda fasta jobb - check!
He's The One - check!
Lyyyyyckligaaa - check!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?