Ser smala människor ner på oss mindre smala?




jag undrar en grej. Ser smala människor ner på oss mindre smala?
Vad hände med, every body is beautiful?
Hade ett ypperligt exempel igår.

Nämner inga namn men det fick mig riktigt förbannad.
Och just denne personen, har enligt mig, den perfekta kroppen!
Okej spagetti armar så lite muskler hade inte skadat.
Och kanske lite mer kurvor för det fanns de knappt.
Men vrf så kritisk mot oss, lite småtyken å pikar hele tin?
Det var lixom som att vi andra var mindre värda än henne.
"Hon e sån" aah men va fan, ska man ta d bara för de?
Då kanske de e då man ska säga ifrån för hon kanske
inte inser det själv hur hon uppför sig...
Tyvärr var jag inte tillräckligt full för att konfrontera henne,
dock vet jag en som va ;)
Men kanske nästa gång....



nu menar jag inte att dra alla smala över en kant.

Se hur det blev nu då, nu sitter jag å ger hennes kropp kritik bara
för att hon gjorde de på mig. Bli aldrig sån, Liv!








Terez

Kommer alltid finnas mallgrodor både tjocka o smala. Jag är fet,kurvig,mullig,large (beroende på vem man frågar) o har vart i 10 år nu o trivs bättre i mina kurvor än när jag va pinnsmal i tonåren. Fått mer ragg som kurvig än smal också. Klart jag har kassa dagar då jag vill tappa lite kilon o är nu på väg att gå ner lite men inte för mycket. Min pojkvän tycker jag är sexigast i världen o vissr med sin blick att det faktiskt är aå. Att se ner på nån eller pika nån för hur den ser ut eller vilken typ av kropp den har är ett tecken på svaghet o det är nest synd om den personen som måste se ner på andra för att sjäöv få någon minut av falskt sjäövförtroende.
Finns ett talesätt där man säger att man ska passa sig för att peka på nån för du har alltid tre som pekar tillbaks på dig själv. Man ser massor av stora kurviga kvinnor med fantastisk utstrålning som är såå vackra likväl man ser smala tjejjer man knappt ser för dom är totalt döda inuti vilket per automatik gör att dom försvinner i mängden.
Så länge man är frisk stark o mår BRA spelar det ingen roll om man väger 50 kg eller 110 kg.
Kvinnor i allmänhet är vackra, speciellt de som har ett gott hjärta :-)



URL:


Livan svarar

Sv: tack för dina fina ord som vanligt, Terez :)



URL: http://livjakobsson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?