Liv har inget liv




Fyfaaaaan va trött jag e på det här nu.
Har gått fem dagar på pencillinet å det har knappt alls blivit bättre?
come on, jag har vart sjuk förr man brukar känna sig bättre redan efter
ett par dagar! whyyyy whyyyy buuuhuuuu.
och nu e de helg oxå, lagom deprimerande.

Vad gör ni? Tell me... måste ta del av nån annans liv nu när jag
inte har ngt eget. jobbar ni? pluggar ni? tränar ni?? 
E de varmt ute? ser ut som en fin höstdag idag?
eller ? eller? eller?? eller??? baaaaaaaah!!!!







Terez

Krya på dig!
jag ska till jönköping till en vän o äta tapas bli lite fetare o få vin intravenöst ;-)
Det va superkallt i morses men nu var det supervarmt :-)
Hoppas du får en bra helg och en sak till
Du är så vacker att jag blir upprörd...
Ps dedär vi mejla om jag får avvakta lite tag till ;-)
Piz aot

Svar: låter som en toppen helg Terez! Åh tusen tusen tack va snäll du e :))Hör av dig när du vet ;) köss!
Livan



URL:


Anonym

Prova silver vatten. Det funkar mot allt. Jag fick bort min urinvägdsinfektion med det.

Svar: jaså! vad är silvervatten? måste googla!
Livan



URL: http://worldofmalin.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?