Hallå ja

 
 
Hej igen. Ja jag lever :)
Passar på att njuta varje sekund.
En vecka kvar på semestern!
Dock njöt jag inte så mkt förut, när jag 
Skulle tappa upp ett bad t Lill-tösen då
Större pöjken råkade hälla ut 1 liter bubbelvatten
I våran dubbel säng. Det blev en POOL!!
Allt är pissblött, ska bli intressant hur vi löser 
De när vi ska sova ^^^^
 
 
Håller på å röjer här hemma. Har så otroligt mkt
Brööööte liggandes och det är verkligen övermöblerat.
Säljer av/skänker och säljer skit.
 
 



Terez

Underbart med barn ;-)
När min äldste var runt 3 hällde han en hel flaska grönsåpa och en hel paket oboypulver över mammas hund och gnugga in rejält... som var en långhårig shäfer... Mamma fick åka o helraka stackars Filou, han blev aldrig riktigt sig själv efter den upplevelsen...
Har även en historia som innehåller massa ketchup o bajs o min förra gräddvita tygsoffa men den tar jag en annan ggn :-P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?