fucking Åmål

sitter på ett helt tomt tåg till Åmål så jag och min banan
sitter å tart lite lugnt. 
googlar på viktväktarna. är det att rekommendera??
 
Idag är dag ett på min diet. lr jag vet inte ens om man kan
kalla det diet. endast lite godis på helgerna annars bara nyttigt. 
vet vad jag gjorde för fel sist gång så denna gången kan d inte
bli annat än bra. denna gången ska jag ge de mkt ängre tid oxå. 
sommar 2013 ska bli min sommar. fan inte nyttigt att hetsbanta
som jag gjorde...i know u told me ;)



Hannah

Viktväktarna är jättebra. Finns utrymme att äta av allt. Själv gick jag ner 16 kg på det en gång i tiden. :) Veckobonusen är grym. :)

Svar: jösses vad mkt!! men var det d även möten och sånt? känner att det är mest kosten jag behöber hjälp inte träningen. ska undersöka lite till :)
Livan



URL:


Hannah

Nej inga möten bara internet och appen. det kostar ju typ 170 i månaden men väldigt bra verktyg. Möten är inte min grej. man kan välja! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?