Var ju som sagt på tjockis möte igår. Gick...

img_9832 (MMS)

Var ju som sagt på tjockis möte igår. Gick inte som förväntat. Jag fick därifrån gråtandes. De visade sig att jag gått upp 0.5 kg och fettmassan hade ÖKAT MED TVÅ PROCENT! Det enda som va lite positivt var att vätskemängden har minskat. Min värld rasade! Efter all denna jävla slit i nästan tre månader visade sig vara förgäves! All blod svett och tårar jag fällt pga detta. Dom dagarna kroppen skrikit efter kolhydrater och socker. Jag äter tydligen FÖR LITE! Ja nu Visar de sig alltså att jag satt kroppen i svällt. Vilket man absolut inte skall göra.. Men hur i HELVETE går det till när jag äter ofta och tills jag e mätt! Jag är Dock väldigt petig med vad jag äter. Knappt några kolhydrater alls på tre månader och där är tydligen boven. Kroppen måste ha kolhydrater när man tränar. Ja alltså jag har tydligen gått på diet för en stillasittande latmask! Man bör inte räkna så här när man tränar 5 dagar i veckan. Så kaloriräkning släng dig i väggen!!! Här ska se fan ätas byggarmat ! Känns så otroligt skönt att faktiskt inte känna att man e onyttig om man dricker ett glas mjölk eller att man tar bröd till tacosen!  Och att det faktiskt inte behöver vara så smärtsamt att gå ner i vikt. Jag ska få äta kolhydrater igen halleluja!!!  Här har ni ett exempel på att viljan är för stark. Dock fattar jag inte hur fettet ökat så eftersom kroppen har faktiskt blivit fastare överallt! Allt e så himla ologiskt ..




Sofia

När du sätter kroppen i svält så lagrar den på allt fett i kroppen. Det är nog därför du gått upp "fett" mässigt! Men om du äter ordentligt nu med allt så ska du se att fettet minskar och du bygger mer muskler istället! :)Vem skulle inte vilja se ut som dig?? Du har en skit snygg kropp! Kämpa på! :)



URL:


Livan svarar

Sv: ja precis vad jag skrivit där ang fettet?



Men tack så jätte mkt ! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?