Tandläkarbesök

Det är nämligen så att för nästan exakt 10 år sedan var jag med om en cykelolycka.
Slog ut halva min ena framtand.
Jag tycker den halvan är mörkare är resten och jag stör mig på de hela tiden.
Stör mig extra mkt på att jag inte kan bleka tänderna!

Så har tagit tag i detta och ville byta ut skiten. försäkringsbolaget skulle stå för allting.

Så idag har jag varit på tandläkarbesök som fått mig att ändra mig.
Tandläkaren sa att detta är väldigt bra gjort och att d antagligen aldrig kmr bli bättre än så här även om vi gör om d.
Isf skulle vi Riskera att hela tanden dör!

Han tyckte inte de syntes mkt alls och att sa d bara va jag som va tjinkig.
Så jag skulle gå hem och fundera lite till.
Men jag har nog bestämt mig för att inte göra d! Han skrämde mig ;)

Ser ni färgskillnaden??




Janina

Jag ser inget mörkare... :p



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?