Ständig huvudvärk

Trött på att ha huvudvärk hela tiden...
Och ja jag dricker jätte mkt vatten.
Kmr säkert försvunna nu när jag börjar äta normalt igen ....





Daniella

du har inte funderat på å börja på herbalife om du vill gå ner lite till i vikt? har en tjejkompis som bor på skogslyckan som e återförsäljare för de om du e intresserad!:)



URL:


Livan svarar

Sv: tack för tipset men det är nog inget för mig :)

Inte bra för kroppen när jag hårdtränar.

Sånt e mer för folk som tränar mindre än jag :)



URL:


Daniella

mjaaa där har du lite fel faktiskt, för dom har produkter för elitidrottare faktiskt har jag lärt mig:) Tror de e arsenal fotbollslag använder de t.o.m:) tror de kan stå ngt om de på deras hemsida:) kan ju va värt ett försök;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?