På tal om fittor...

Tjenis penis!

Idag var de skönt att gå upp i ganska normal tid. Började jobbet 07.34
Doooock inte lika kul att arbeta 11 timmar. Eller? ;)
De e tomt så de ekar på tågen nu fram tills i em ^^

Igår! Sicken äckelfitta asså!
Vågar knappt kolla på mig irl.
Jävligt tydligt att de e bara på nätet såna e modiga ;)

På tal om fittor...Jag njuuuuter av att höra skit om folk jag ogillar.
Särskilt när den personen inte ens vet att jag ogillar den personen den pratar om! Haha fick mig ett gott skratt inombords kan man säga.
Får nån konstig behaglig känsla, en jätte välmående känsla ;)
Det är väl jätte konstigt att de får mig att må så jävla bra haha

Ps. Frågestunden e öppen idag me.


Vadå sketen ruta haha





Janina

nyfiken ...... :)



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Anonym

vi satt och diskutera här om dagen hur peter tänkt när han valt en mullig silikonbrutta med vakum i skallen.. ha ha höll på att lägga mig av skratt när en av hans vänner sa det.. :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?