Min viktminskning - Nu ska jag fuska!

Jag gör ALLT rätt så nu vill jag ha lite hjälp på traven nämligen - ALLI

ALLI är receptfritt och innehåller samma men lägre substanser som Xenical (receptbelagt bantningspiller mot fetma)

Det ska hindra upptaget av fett med 25% . Orkar inte förklara men biverkningarna va inte så roliga.
Ja man skiter alltså ut d fett man äter, nästan på en gång!

Finns att köpa på Apoteket och kostar 649:- för 120 tabletter. Min födelsedags present till mig själv :)
Det fjärde Apoteket jag letade på hade!
Två av dem var d helt slut på och det tredje tog inte in dom alls för dom tyckte om sånt haha?

Jag skyndade mig att köpa det innan de blir receptbelagt.
Det har nämligen varit stora diskussioner om dessa och att vem som helst kan få tag i dem.
Väldigt farligt för dem med ätstörningar.
Man ska ju bara ta dessa om man verkligen behöver de.

3 kapslar per dag och dessa ska man ta med sin diet. Man ska äta kalori och fett snål mat. De e ju perfekt!
Man ska absolut inte överdosera då ska man genast uppsöka läkare.

Nu ska jag sätta mig och läsa "Bibeln" väldigt viktigt tydligen :)




Daniella

Ta de passivt me dom bara så de inte händer dig ngt:) för man ska la egentligen ha ett högre BMI än 25 för att äta dom va...?



Tkr du e fin som du e:)



URL:


Livan svarar

Sv: nej högre än 28 haha :O



URL:


Daniella

hahah aaa okej okej;P



URL:


Anonym

Har du hört talas om Kyäni



www.kyani.net idnr 303379



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?