Magbilder då då och nu - jag vet vrf jag e ledsen









Inte så konstigt man börjar undra va fan som e felet.
Visst, bara två månader med strikt träning och kaloriräkning.
Tid Liv, tid!
(tränat "normalt" mkt i ca 6 månader dock!)


Jag har i alla fall funderat på varför jag går runt och är ledsen
pga min kropp. För så här illa har det aldrig varit.
Jag är ändå mer vältränad nu än jag någonsin varit tror jag.
Så varför har jag inte varit lika ledsen då när jag vart fetare
än så här?
Jo det måste vara som så här.
Att i mitt tidigare liv hade jag problem med både det ena
och det andra i livet. Jag hade helt enkelt andra saker att vara
ledsen över. Saker som tog över hjärnkapaciteten helt och jag
hade inte uitrymme att tänka på kroppen.

Och nu. när jag e så himla lycklig med mitt liv och min tillvaro
så har jag verkligen ingenting att gnälla över i livet :D
Allt är frid och fröjt och jag är som sagt superlycklig.
Jag har världens bästa sambo, världens bästa jobb, världens
bästa vänner och familj :)

Men alltid ska man väl va ledsen över nått??? haha typiskt!

förstår ni hur jag tänker? Detta måste va anledningen! :)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?