Livet e sååå orättvist!

Ännu en dålig dag.

Vrf ska man gå på diet om man ändå inte går ner i vikt!!!
Okej jag gick väl ner lite men sen bara stopp! Och känner mig som en valross.
Blir sp jävla deprimerad!!

Nu vet jag ju att jag tränar rätt också.
Jag vill oxå vara en av dom som kilona trillar av på! Och vissa andra vägrar kilona försvinna på.

Förlåt för mina tråkiga inlägg som hamnar här så fort jag har en dålig dag.
Men grejen e ju just den att varje gång jag har dålig dag så e de för en enda anledning. Och de e just pga detta.


Livet e så himla orättvist,
Ska visa er en sak sen!






Janina

Du kanske inte ens kommer ta åt dig det här som jag kommer skriva nu pga att du är såpass nere just nu.. Men jag måste iallafall få skrivat..

På bilder du lagt upp det senaste så har man sett väldigt mycket skillnad. Tycker verkligen att du borde ställa dig framför spegeln varenda dag och granska dig själv å se allt det fina, å berömma dig själv för det.

Du är vacker, och även om inte du ser det så ser andra att du har gått ner i vikt och fått en mer vältränad kropp! Läste på fb att du inte käkar potatis eller pasta, men det kan du ju göra! Ta en potatis, ta lite pasta bara.. Det får man faktiskt göra, och man går inte upp mer i vikt för att man unnar sig lite potatis och pasta på helgerna.

DU ÄR VACKER!!! <3



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


MQ

Men hur länge har du tränat och gått på diet? Det tar faktiskt några veckor tills kroppen förstår sig på nya rutiner och mat vanor. Kroppen håller på omställa sig så.



Och viktigast av allt, ät mindre än vad du förbrukar så får du 100 % resultat. Och du behöver inte se det på vågen eftersom du tränar så kan du istället lägga på muskler. Måttband och mät runt midja, lår. Då får du se om det händer nåt eller inte =)



URL:


Anonym

Att "stå still" är en del av en viktnedgång. Ibland kommer platåer och vågen står still och sen gör nytt hopp neråt. Fortsätter det att stå still längre än en till två veckor är det dags att identifiera vad du behöver förändra för att fortsätta gå ner i vikt. Då är något fel!



URL:


Katta

Trodde du var nöjd med din vikt och formerna? Fick en känsla av det när jag läst din blogg om att det är "snyggare" och att man borde strunta i alla skönhetsideal om att vara "smal" Ha de fint!!



URL:


Malin

Du ska nog inte titta så mkt på vågen(?) för om jag inte är helt borta så väger muskler en del vhaa?? :) ... Vågen är det värsta som finns ibland va. Mäta is the sheeat :p



URL: http://Chiq.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?