Livan hissar & dissar







Jag vill hissa hemsidan bigsamab.se
Dom har grymt snygga träningskläder till killar
till riktigt bra priser.
jag fick nyligen reda på denna sidan, någon som visste den fanns?
Finns även lite till tjejer också men inte så mkt...
















Jag vill dissa spelet world of warcraft
Ingen missar väl breiviks rättegång som idag är
inne på femte dagen?
Han har hiitills berättat att han i ett årstid spelade
detta spelet 16 timmar om dygnet.
OCh att det är här han har fått sin inspiration till att
utföra dådet på utöya.

Ja, jag tror man blir dum i huvet av detta spelet och det
är helt sinnessjukt. Det borde förbjudas i Sverige!
Jag vet flera stycken som är beroende av detta spelet
och det har helt tagit över deras liv.

Mina barn kommer ens få ha ett enda dataspel, jag tror
detta påverkar barn och folk generelt jätte mkt.
Hur kul kan de ens vara att springa runt och skjuta människor??










Jonas Söderberg

stopp, stopp! Nu är du hetl ute och cyklar Liv! Det är Call of Duty han spelat!



URL:


Livan svarar

Sv: jag hörde sj på nyheterna så då e de dom som e ute o cyklar!!!



URL:


JJ

Han spelade wow. Men det var i Call of duty han lärde sig att "skjuta". WoW var bara en sido grej de tog upp för att bevisa att han spenderat 1 års tid framför datorn.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?