Det där med att vara sig själv på bloggen

Ja som dom flesta av mina läsare vet så har jag ändrat mig här på bloggen lite.

Förr ville jag reta gallfeber ur er till varje pris! Och japp jag lyckades jävligt bra..
Jag skrattade åt mig själv och hade rent ut sagt skit kul.

Jag skrattade ju med er som skrattade åt mig inte med mig.
Men så var det ett evigt tjat att jag skulle vara mig själv i bloggen och att det blev så opersonligt.

Jag lyssnade på det och la undan Pajass-Liv och min blogg blev plötsligt mkt mer omtyckt.
Era elaka kommentarer så gott som helt försvann , vilket jag är väldigt glad för.

Jag gjorde det för att alla trodde ju faktiskt att jag var totalt dum i huvudet.
Vilket jag förstår eftersom jag framställde mig själv så.
Men så slog d mig, hur kunde jag vilja att folk skulle tro de?
Samt att de e lite allt möjligt folk som hittat hit. Tex kollegor. Dom kanske inte inte tar allt med en klack spark. Eller? ;)


SÅ JAG VILL PÅMINNA ER ANDRA OM DETTA!
Det är inget bra att ha som mål.
Så ni bör passa er jävligt noga så att ni inte trampar någon på tårna...
LITE trött på pikar som finns lite var stans...........







Anonym!

Kan du inte ha en frågestund? Jag har en fråga t.ex vad är en tågvärdin? Vad gör en sådan? Med fler frågor



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?