Är de kanske jag som har vakum i skallen

Eller vad är de frågan om ...




Från den avundsjuka ;)

Typiskt tjejer att tro att alla som inte tycker som dom är avundsjuka (som många av tjejerna skrev)

Skulle man då vara avis på ex. Hanna W mf. som man säkert sagt nåt om när man sett dem på tv..?



Nä, Det bästa du kan göra för att spara energi och slippa kalla folk för fuckface, patetisk, avundsjuk osv. är att poängtera att: alla som komenterar dina bilder och inlägg med något annat än sexig, snygg, bra jobbat mm. behöver inte läsa bloggen alls! För i denna bloggen finns inte utrymme för egna åsikter (om man inte vill bli påhoppad av dig och dina vänner såklart)vilket folk blir om dom inte kniper käft och skriver gulligull till dig.





URL:


Livan svarar

Sv: what haha vet inte vart jag ska börja nu asså.



De e inte JAG som skriver om avundsjuka.

Har jag kallad någon fuckface, patetisk eller avundsjuk?

Inte i detta sammanhanget ?



Åsikter. De e väl en sak! Men man trycker inte ner nån för de!

Detta e min blogg alltså mina åsikter



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?