Ah men tack vilken bra start på dagen !!!




Janina

Asså jag blir så jävla förbannad!!!! Är folk helt dumma i huvet?!?! Det ska då fan finnas folk till allt. Matcha ip-numret med tidigare kommentarer. Jag har fått idiotiska kommentarer som jag sen matchad med andra ip, å så har det vart folk man vet vilka dom är, sånna som bara ska t å förstöra!!! Faaan va irriterande!!! Säkert inte ens nån som pratat med nån kompis till Peter! :o Spotta på den idioten bara. Du är vacker å unik Liv! Massa pussar å kramar <3



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Kristin

Ahmen Liv, hur bright i skallen verkar den som skrev detta vara da? Man tycker fan nästan synd om såna tölpar som måste vara stygga mot andra, för att må lite bättre själva. Har de inget annat att hävda sig med här i världen än att trycka ned dig, så låt de små fula asen hålla på! Hahahaaaa!

Ses omen stund :)



URL:


Pixxxie

HAHA fyfan vidriga människa som tkr det e kul att skriva massa jävla skit för att personen själv mår kasst och inte har nån som älskar dig! för helvete, mår folk bra av att tracka ner på andra? dessutom e det snyggt med lite hull =D Vem fan vill ta på ett levande skelett? saken e den att det bara e att inse att du är avundsjuk liten jävla snorunge som skriver sånthär. Kom tillbaka när du växt ur din sparkdräkt och vällingflaska.



URL: http://pixxxie.se


Anonym

Hahaha varför ens göra sig besväret att gå in och läsa din blogg om du nu bara har ''vakum'' i skallen? Lite motsägelsefullt tycker jag..



URL:


Jossey

Detta ar bara avundsjuka, varfor ens lagga ner tid och skriva nagot sant om du har "vakum" i skallen, och dessutom ga in pa din blogg och skriva det. Bara en paranoid brutta som vill leva ditt liv. Du ar jatte vacker, sta pa dig!!



u go girl!!



URL:


fia

Dubbelmoral.. Själv kan du snacka ner personer i din blogg och du skriver själv att du njuuter av skitsnack och mår bra av det.

Är du då avundsjuk på dom du inte tycker om eller vart vill bruttorna i det här kommentarsfältet komma till..



URL:


Livan svarar

Sv: Tusen tack allihopa ni gör mig så himla glad :) <3



Förutom du då "Fia"

Ajjemänn visst kan jag snacka ner folk i min blogg för att jag pikar ingen säeskild. Finns plural i denna värld som jag inte tycker. JAG kommenterar ingenting anonymt. Kommenterar nästa. Aldrig på bloggar så dom jag gör de på bör känna sig hedrade.

Och givetvis kommenterar jag m mitt namn annars e de ju ingen mening ;)



ELLER så har Fia i detta kommentarfältet fått någon om bakfoten?!





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?