World Trade Center




Jaaa kära korvar och meloner.
Det är snart exakt tio år sedan
terrorattacken i New York.

Minns dagen som igår.
Det var en regning höstdag
jag åkte hem med bussen från
skolan i Bullarn.
Sätter mig i den dära röda "Go stolen"
med konstigt mönster på i vardagsrummet.
Satte på tven, skulle se det där programmet
jag och syster brukade titta på efter skolan.
Det var extra nyhetssändningar överallt.
jag förstod nog inte riktigt allvaret.

Tror ni det kommer hända något den 11 sept?
Jag tror det kommer hända nått, nånting.
Jag skulle då inte vilja flyga den dagen.






Anonym

Jag tände många ljus för att visa min sorg den 11/9 <3 tänker på alla d hände nått ont



URL:


Anonym

Jag tände många ljus för att visa min sorg den 11/9 <3 tänker på alla d hände nått ont



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?