Smider planer inför plåtningar



Fotograf: Nicolas Walsh



Ja som rubriken lyder, smider lite planer inför
plåtningar i alla fall.
Har jag ändrat mig igen?
hmm naa de kan jag inte riktigt svara på, vet ej.
Men ska göra en sista fotning som blond!
Och det kommer bli awesome!
Samt en riktigt bra plåtning efter jag färgat håret.
(Kommer ju bli en heeelt annan person)
Detta är tfp med en fotograf jag tycker hemskt mkt om,
känner mig jätte bekväm med honom, leveranstiden är
rimlig samt resultatet blir riktigt bra.

De grejerna jag räknade upp nu är väl ändå viktigare
än att få betalt när jag tänker efter?
Funderar på vrf jag är så upp och ner med detta.
Men det är nog för att när det blir alldeles för seriöst
så backar jag. Jag ser ju ändå detta bara som en kul grej.
och så kan det väl fortsätta vara?!

Inte känna nån press lixom!
Men att inte känna nån press i denna branschen är svårt!
Press till vad.. hmm ja, asså att man måste göra sitt allra
bästa på plåtningarna när det är betalt hela tiden.
När det är tfp (TimeForPrint, GRATIS för er som inte fattar)
så kan man vara lite sämre, eller ah det är iaf ok om man
har en dålig dag! Kraven är inte lika höga.

jag kan säga att jag ger som sagt kanske inte 110% på
varje plåtning. Ska jag ge gärnet så pay me ;)

Dock funderar jag faktiskt på att seriöst ta tag i min
portfolio på glamfront.com
Samt har jag fått ett till erbjudande om en sajt,
i'll let you know!
och ja, det trillar in massa konstiga erbjudanden.
Tänker inte ens ta upp det där samtalet jag fick för
en vecka sen!


P.s trött på att vänta på bilder nu.
Dock är en av fotograferna bortrest
så det har jag så klart överseende med :)















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?